Despre HMDA

Andreea Horvat-Marc
Founder & Creative

Arta se găsește pretutindeni. Între paginile unei cărți, cadrele unui film, notele unei melodii, măreția unor sculpturi și, mai ales, în viața de zi cu zi.

Sunt pasionată de artă, sub toate formele sale. Latura mea creativă și imaginația bogată și-au spus cuvântul încă de la primele poezii, primele desene. Am constatat că în viață, orice făceam, oriunde întorceam capul, simțeam nevoia să creez, să transform, să mă exprim.

Un lucru în care cred cu tărie este faptul că cel mai bine ne simțim și arătăm când suntem noi înșine - varianta noastră reală, naturală, „sinele autentic”. La fel se poate spune că este și în cazul unei companii, cu cât imaginea sa este mai puternică, de impact și plină de personalitate și originalitate, cu atât va impresiona mai ușor.

Așadar, aici, la HMDA, promit să am grijă ca fiecare brand care trece „prin mâna noastră” să devină cât mai real, cât mai original și să aibă o personalitate puternică, autentică și ușor de recunoscut.

This above all: to thine own self be true” - William Shakespeare

Amadeus Dragos
Founder & Creative

Dintotdeauna am fost pasionat de design, artă, și modul în care putem exprima atât de multe prin creativitate. Consider că orice lucru făcut cu suflet, pasiune și o viziune clară, este un lucru demn de apreciat.

Caut mereu să găsesc „interesantul” în filme, postere, ambalaje și practic tot ce mă înconjura. În fiecare lucru pe care îl priveam așteptam să descopăr acel detaliu esențial care completează perfect imaginea.

Am observat mai apoi că, în mod cert, cele mai frumoase și captivante dintre ele erau cele care aveau „acel ceva”; exista undeva un element, nu întotdeauna exact, care făcea totul să pară atât de potrivit, de parcă ar fi fost creat direct în această formă echilibrată și superbă, și nu în urma unui proces anevoios, plin de încercări și erori.

Îmi place ca tot ceea ce creez să fie unic, echilibrat și expresiv. Un design bun trebuie să spună o poveste de la sine, privitorul ar trebui să înțeleagă ideea și să simtă energia brand-ului doar dintr-o privire aruncată peste logo-ul, afișul sau produsul lor.

„Men must live and create. Live to the point of tears” - Albert Camus